Оскільки ж у поклонінні царицi неба значна роль приділялася сексуальності (народження дітей), то для розбещеного розуму відповідні стосунки, безумовно, означали наявність статевих зносин. Очевидно, що ідея про «небесну царицю» як дружину або коханку небесного Бога i є ідолопоклонством і не відповідає Біблії.  Цариці неба не існує та ніколи i не було. Є небесний Бог і Цар, Господь. Він один керує на небі. Він не поділяє Своє правління, Свій престол або владу з кимось іншим. Думка про те, що Марія, мати Ісуса, є царицею чи володаркою небес не має жодної підстави в святому письмi, походячи з проповідей священиків православнойi, грецько та Римсько-католицької церкви. І хоча Марія, без сумніву, була благочестивою жінкою, що отримала надзвичайне благословення народити світові Спасителя, вона жодною мірою не володіла божественною природою, як і не була безгрішною чи гідною поклоніння, шанування та молитов. Усі послідовники Господа Бога відмовляються від поклоніння собі. Петро й апостоли відмовлялися від цього (Дії 10:25-26; 14:13-14), як і святі ангели (Об'явлення 19:10; 22:9). Відповідь завжди була одна й та ж: «Богові вклонися!». Поклоніння, шанування або благоговіння перед ким-небудь окрім Бога є нічим іншим, як ідолопоклонством. Власні слова Марії в її «магніфікаті» (Луки 1:46-47) свідчать, що вона ніколи не вважала себе непорочною чи такою, що заслуговує на шанування, натомість покладаючись на Божу благодать для спасіння: «і радіє мій дух у Бозі, Спасі моїм». Лише грішники потребують Спасителя, і Марія також визнавала цю потребу.  Крім того, сам Ісус делікатно дорікнув жінці, яка звернулася до Нього зі словами: «Блаженна утроба, що носила Тебе, і груди, що Ти ссав їх!» (Луки 11:27), відповівши їй: «Блаженні ті, хто слухає Божого Слова і його береже!». Сказавши це, Він поклав край усякому прагненню до звеличення Марії як об'єкту поклоніння. Він міг сказати: «Нехай буде благословенна небесна цариця!», але не зробив цього. Він підтвердив ту ж істину, яку проголошує вся Біблія, – цариці неба не існує, а деякі біблійні згадки про неї стосуються богині ідолопоклонницької, неправдивої релігії.